Monday 1 September 2008

Gathering Berbuka Puasa! 20/09/08..



Gathering akan diadakan pada hari sabtu... 20/9/08.
so siapa yg comferm sila inform kat aku..
tempat maybe di adakan di KLCC mcm hari itu...
tapi kita buka kat park..dier..kat luar..(tapau)
so kalau ade suggestion...inform aku gak..
aku plan awal2 pasal senang..korang boleh budjet time..
so kalau last minutes..tak best..
maybe akan di invite jika tidak keberatan miss farah.or en din..?
amacam?....inform aku before dateline tarikh di atas.

yg dah comferm!-------
aku..shay
boy (labu)
azney
anil
dilla
kartez
yutat
jijan
wawa
zaki
cekna
betty
NIRWAN!
JOE (cikgu)... :"aku set jer" aku call time dier dlm kelas.
Bella
Hisyam
Nana (silat)
kawa


xbleh pergi-----
achap (gi umrah)...on 19/09

2 Kumin*:

Territory said...

pul..kalu kiter set kat satu restaurant ker okies tak..leh kiter mkn beramai2 smbil bergumbira..hihihih..

kiter arrange restaurant ty kat maner2 yang cm murah ckit ker n kiter mntak duet ngan diorg ker...cm upacara membuka pose besar-besaran..if tak setuju then kiter buker kat taman jerk lahhh...aku no hal jerk..hihihih

p/s:ang mesti marah pasal arituh kan..hihih

Shay Rahman said...

hahaha..bella buat ape aku nk marah kat ang..aku rindu kat ang ada la..

bella kita mkn kat depan air pancut..beramai2....
sambil tapau ngan makan2an..
amacam? menarik kan