Wednesday 7 May 2008

2nd Gathering..On 28hb May 2008

to all batch 2007...
konvo 31 mei...tapi ambik jubah 28hb..
dalam kul 230 hingga kul 5 petang.
kul 5 petang ade raptai..
so aku suggest buat gathering
kul 3 tgh ari tu..pakai jubah korang angkat takdi..
ade sesi fotografi..
any suggestion untuk aktiviti..just reply kat aku..
okie! cun!...aku rasa pas shoot2 gambar kita lepak kat
Pak Li Kopitiam...okie? ramai2..
marilah meriahkan..kawan2ku..lama tak jumpe korang...

3 Kumin*:

achmal said...

huhu setuju sgt.
nati takdelah kelam kabut mane nak gambo ngan rakan2 ngan family lagik
so bile dah tangkap gambo before konvo ape lagik! nak tunggang tebalik lantoookkk le :P

tapi buat epul,
kalu kamu yg shot
nati gambo kamu tado plak.
kenkawan keje nak enterprem aje~

Shay Rahman said...

hahaha..biase la..
aku behind the scene.
takpe aku bawak tripod..
so boleh kita rongeng2..hahah

achmal said...

haha bagus ronggeng cik kiah le cenggitu hahaha~