Tuesday 6 November 2007

review 3 . . .

tibe2 aku rase cam nk menulis pulak. so finally review 3 dah selamat dijalankan.... n ade beberapa perkara yg aku nk kongsi bersama u guys. first pasal skatches. bende ini lah yg paling ditikik beratkan oleh our lecturer....sketches, sketches,sketches!!! secondly, pasal quality, banyak gak gambar(images) yg digunekan x sharp, blur....low rex. akibatnye idea yang menarik tidak dapat disampaiakan dengan jelas dan berkesan. korang n aku sendiri minta perhatian pasal bende ni ok. untuk final output. last but not lst, amount artwork yg we all produced ni mestilah same level ngan jam credit utk GED664 - 6 crdt hours! hehe paham-paham sendiri la ye......

oklah guys....mata aku pon cam dah ngantok ni....nk pi take a nap jap!!!! rest!!!! jumpe lagi assalamualaikum.......................

1 Kumin*:

fariq@chenah said...

assalamualaikum semua...
firstly, aku nk ucapkan thnks pada juju coz sudi give some comment and opinion to our major ni...tq again..

secondly, aku nk ucapkan gud luck to all my fwen A, B and especially my classmate group C...do the best n better then B4 k..keep it up the gud work...

lastly, aku nk mintak maaf kat korang kalo2 ader salah silap n kate yang buat korang terase n xsuke...aku mintak maaf k...

JUMPE LAGI.....